środa, 8 września 2010
Cooo?
Dzisiaj na w-f, jak poszliśmy nad jeziorko mieliśmy trochę czasu wolnego. Więc poszłyśmy z koleżankami pogadać na drabinkach. Tam dowiedziałam się od koleżanki że jest teraz bardzo dużo zwierząt chorych na wściekliznę i mają je POZABIJAĆ !!! Nie rozumiem ich to tak jak my byśmy byli chorzy (nie z naszego powodu jesteśmy chorzy) i zamiast leczenia by nas POZABIJALI (tak mówiła moja koleżanka, zgadzam się z nią) !!! Uważam że zamiast odebrania im życia powinni je leczyć, a jeśli nie nie umią to niech się nauczą !!! Jeśli będzie trzeba to nawet mogę zorganizować fundacje, w której będę zbierała na leczenie wścieklizny!
Co wy macie na ten temat do powiedzenia ?
(piszcie komentarze)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

TAK WIEM WTEDY WRACAŁYŚMY.. Założ fundację jak chcesz co proponowałaś:) Ja tam chcę;)
OdpowiedzUsuń